NISSAN LOVER ALLE FOTBALLFANS EN PLASS I CHAMPIONS LEAGUE-FINALEN I MILANO

  • Thiago Silva hjelper Nissan med å rekruttere fans for en spesiell opplevelse under årets Champions League finale
  • Supportere har muligheten til å få navnet sitt sydd på det ikoniske flagget som skal brukes i Milano

I forkant av de første UEFA Champions League kvartfinalene som sparkes i gang i disse tider, gir Nissan – den offisielle bilsponsoren av UEFA Champions League - fotballfans en spesiell mulighet under finalekampen som finner sted på San Siro i Milano den 28. mai.

 

My Name on the Flag

Nissan leverer en ny og innovativ måte for fans å ta del i finalekampen i Milan. Champions League-supportere kan sende inn navnet sitt som vil bli sydd på det ikoniske flagget som vil legges ut på banen i pausen. Ved å mikrotrykke alles navn på flagget for å skape de karakteristiske stjernene, vil alle fans som deltar få en liten, men ærefull plass på flagget som benyttes under årets største fotballkamp. Fansen kan se navnet sitt på flagget via et HD-bilde. 

Nissan-ambassadør, Thiago Silva, vil også snu autografskrivingen på hodet ved å be supportere på gaten i Paris om autografen deres og oppmuntre dem til å kommentere på Nissans Facebook-side eller via Nissans hjemmeside fra den 26. april.  

I tillegg til fotballfans på Facebook og på Nissans hjemmeside, vil kampanjen også rettes mot interne Nissan-ansatte og kunder via Nissan-forhandlere. 

Jean Pierre Diernaz la til; «Under UEFA Champions League-finalen i Berlin i 2015 ble mange av våre aktiviteter fokusert på selve finalekampen og festivalen i Berlin, men dette krevde naturlig nok at mange fans var fysisk til stede. Under årets finale i Milano ønsker vi å engasjere alle fans som er fysisk til stede, men også via sosiale medier som engasjerer millioner av fans som sitter hjemme.»

Se Thiago Silva overraske fotballfans og delta i konkurransen «My Name on the Flag» herwww.facebook.com/nissan